3 eller 4 dagar kvar!

Så många dagar har jag kvar, sen är det dags att be om semester om man vill vara ledig en vardag. Alltså dags att börja jobba igen.
Hade faktiskt en skype intervju idag med ett företag som verkar mycket intressant. Spotify finns ju inte här nere, men detta företag har något liknande. Kommer inte att skippa det andra jobbet för detta, men det är ju bra att träna på arbetsintervjuer ändå. Tror dock inte att dt gick så bra. Var nog lite för avslappnad. Men vi får se om dom hör av sig igen.
Glömde berätta om Mosmans marknad som hålls första lördagen i varje månad. Av en slump hamnade vi på den i lördags. Mycket trevlig och mysig liten marknad. Kan nog bli så att vi hamnar där fler gånger.
Idag har jag inte gjort så mycket. Passade på att sova lite när Sophie hade tagit bussen till jobb. Har faktiskt varit uppe och tagit fram frukosten varje morgon och sen inte kunnat sova igen, men i dag hade jag för första gången ro att gå och sova igen. Tror det handlar om att jag börjar komma på plats på riktigt.
Sen har det blivit ett pass på gymmet och i kväll är det innebandyträning.
På torsdag blir det aw ( måste ju träna innan det är dags på riktigt) med en kille från Sverige som nyss kommit till Sydney. Ska bli skoj. Alltid kul med nytt folk.
Såg när vi skypade med Lollo igår att ni hade riktigt fint vårväder hemma i Svedala. Hoppas nu att våren kommit till er för att stanna.
Nu är det dags för lite mat innan innebandyn. Ha det bäst alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0