First day at work!

Så börjar då första arbetsdagen att närma sig sitt slut. Kändes konstigt att gå upp i morse för att klä sig och åka till jobb. Samtidigt så var det riktigt skönt och kul. Lite som att bli vuxen på nytt.
Dagen har mest innehållit genomgång av grunderna, kontraktskrivande och att lära känna företaget. I morgon blir det nog mer säljutbildning för att på torsdag ge oss ut på fältet och börja det riktiga arbetet.
Företaget jag jobbar för heter Star Media Platinum. Det jag ska sälja är annonser som visas innan filmerna på bio. Till den lokala marknaden runt biograferna. Finns ganska många biografer runt om i Sydney och städerna i närheten. Vi har också hand om biografer i bland annat Baron Bay och Canberra. Så det kommer ibland bli att vi åker ut och bearbetar även andra städer.
Kan nog berätta mer när jag jobbat ett tag. Men det känns som att det kan bli bra.
Nu ska jag jobba vidare :-)

Kommentarer
Postat av: Ängelholmarna



Hej,

kontoret ligger ju fint och sälja kan du ju, så det här blir nog bra. Kan tänka mig att det blir lite biobesök för er också framöver och det kan väl vara skönt nu när vintern är i antågande...

Lite grått och regnigt här hemma idag men en vandring blir det, det finns inget dåligt väder....bara dåliga ...



Ha en fortsatt bra dag.



Gamle Fjellsén

2011-04-12 @ 10:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0