Zoom Zoom Zoom

känns reklamdjingeln igen?? Bilreklamen från Mazda som satt sig på hjärnhinnan!!
Då var det premiär för mig att även dela med sig lite av vad som hänt här nere.
Vaknade dagen med strålande solsken och det blir rentav frukost på balkongen tror jag :)
Igår köpte vi en "sprillans" ny bil, en Mazda 3 Neo Hatchback. Tyvärr var jag inte hemma när vrålåket anlände (jaja mustang i all ära men detta är mer i min klass), hörde dock av av Micke att han var ganska nervös av att parkera den i garaget. Idag kommer alltså även jag få köra vänstertrafik och vet inte riktigt hur det skall gå men allting löser sig, det är iaf en automatare och det var ju inte så länge sedan man hanterade dem.
Planen för dagen är väl att köra upp längs de norra stränderna som sägs ska vara jättefina. Det är otroligt skönt att åter igen ha en bil och inte vara begränsade till det inte så utbyggda kollektivtrafiken. Australien är precis som USA de räknar med att man ska ha bil.
Håll tillgodo med dessa bilder, fler kommer ikväll (vår tid).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0