21/5 Parriwi Road

Det är vår nya adress.
Idag fick vi äntligen vår lägenhet. Efter att ha hämtat ut hyrbilen i morse och lite väntan hos agenten fick vi äntligen nycklarna och vi kunde åka ut till lägenheten och möta upp våra saker. Flyttkillarna var redan på plats och efter lite letande efter rätt ingång m.m så började dom ösa upp våra grejer. Ja, ösa var verkligen vad dom gjorde. Det tog inte långt tid innan dom var borta igen.
Nu är vi tillbaka i vår tillfälliga bostad, men vi har redan hunnit fixa mycket i lägenheten och i morgon blir det att fortsätta. Får nog bli en runda till IKEA också. Nu när vi har bil och allt. Köra på vänster sida börja sätta sig nu, men helt klart var jag på väg ut i fel fil ett par gånger i början. Fick en riktigt fin bil också då den vi egentligen skulle haft inte var klar. Fick en Audi A4 kombi. Lär knappast ha råd att lösa en sådan själv, men kul att få ha den några dagar.
När det gäller min intervju idag så gick det bra, men jag återkommer med vidare info. Dom vill absolut att jag ska börja, men jag tvekar. Berättar mer om detta senare i helgen. Nu ska vi se till att sova efter en lång men riktigt rolig dag. Nedan liter bilder från lägenheten. Kommer mer när vi har bättre internet och har hunnit fixa mer i lägenheten. Men vi tror verkligen att vi kommer trivas och nu när vi har bostad så är ni välkomna att hälsa på när som. :-)
Uppifrån och ner:Vårt fina kök!, Blivande gästrum, Sophie packar upp, TV/ Vardagsrum, Vårt sovrum
Kommer som sagt bättre och större bilder senare, men håll till godo så länge!

Kommentarer
Postat av: Lena N Devold

Så fin den såg ut :-)

2011-03-18 @ 17:58:00
Postat av: Sophie Fjellsén

han glömde den viktigaste bilden... min walk in closet :)

2011-03-18 @ 22:54:55
URL: http://fjellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0