Efter helgen så.....

Nu börjar det faktiskt kittla lite. Även om inte ens vi själva nog riktigt fattat vad vi ska göra på tisdag så börjar det kännas lite i magen.
Idag jobbar Sophie sin sista dag på kontoret i Lund och i onsdags sålde vi Sophies bil. Den bil som tagit henne mellan Laröd och Lund i drygt 3 år. Så nog börjar man fatta att något är på gång.
Veckan har bestått av att fixa allt det där som måste göras. Adressändring, uppsägning av radiotjänst, försäljning av diverse ting och inte minst städning och nerpackning i lådor, av det som inte redan är skickat till Australien.
Vi har fått bekräftat att containern är framme i Sydney. Så nu får vi bara hålla tummarna för att allt är helt........
Har även bokat en första visning av lägenhet i Sydney. Ringde agenten sent igår kväll och på fredag nästa vecka ska vi kolla på minst en av de lägenheter han hade lediga.
Kan även berätta att jag ska spela innebandy med Northern Beaches Stingrays. Dom blev eld och lågor när dom hörde att jag kommer från Sverige. Får hoppas att jag inte drar ner hela Sveriges rykte när dom får se mig spela :-)
Ikväll kommer Jessic och Daniel hit och på söndag blir det avskedsmiddag med föräldrar och syskon. Så nog börjar det kännas att något är på gång.
Här har Sophie suttit många timmar. Men nu är det slut med det!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Spännande.. och kul för er, sicken chans!



Om något skulle vara trasigt i containern så hör av dig.. det är mitt gebit!



Jäklar vad stolt jag är över Rögle, tänk om det håller hela vägen... <3

2011-03-04 @ 18:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0