Good Morning Sydney!

Så är vi då framme i Sydney.
Resan gick bra även om Singapore Airlines har sjunkit ganska mycket i mina ögon, men det kan vi ta sen.
Väl framme i Sydney tog vi oss till vår tillfälliga bostad som visade sig vara bra mycket större och bättre än vi trodde. Se bilderna nedan på utsikten :-)
I dag på morgonen tog vi en snabb frukost och sitter nu på Sophies kontor som ligger 5 min promenad från lägenheten.
Nu är det bara att sätta igång med allt som måste fixas. Bank, telefon, bostad m.m
Vi har inte internet i lägenheten just nu men förhoppningsvis kan jag få följa med Sophie till kontoret fler gånger :-)
Hörs snart igen!!
Utsikten från vår tillfälliga bostad!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att rean gick bra!! Lycka till i lägenhetsletandet :)

KRAM

2011-03-10 @ 07:31:11
Postat av: Mamma /Svärmor och Kjell

Hej på Er! Skönt att resan gick bra. Kan inte fatta att Ni är så långt borta. Ena dagen kan man krama om Er, nästa dag är Ni på andra sidan jorden. Lycka till nu. Vi hörs.

Kram

2011-03-10 @ 12:59:33
URL: http://fjellsen.blogg.se/
Postat av: Pappa/Svärfar och Agneta



Hej på er,

härligt att se er där nere och kunna prata med er

på ett obehindrat sätt....Skype är toppen !! Hoppas att man får lite extra ringtid för den kommentaren.

Annars är det som vanligt här hemma, det enda som värmer är kvalfebern, imorgon gäller det att sitta vid skärmen och köpa biljetter om man vill vara med

i hallen när det händer....

Ni får ha det så bra och hoppas att ni hittar en riktigt mysig lya.



Den gamle Fjellsén

2011-03-10 @ 16:48:57
Postat av: Maxe

Gott att höra att ni har det bra. Kan ju inte säg att jag e avis direkt, men jag får ju trösta mig med hockey i en månad nu. Sköt om er så hörs vi snart igen. Kommer att följa eran blogg. Mvh Maxe med familj

2011-03-10 @ 19:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0