Röglevinst och innebandyträning!

Vaknade vid 5 och satte mig vid datorn för att följa Rögles kvalseriepremiär på hd.se. Har just nu för dåligt internet för att se den på S24. Och vilken match det blev. Rögle kvitterade med 9 sekunder och avgjorde sen snabbt i förlängningen! 7-6 och 2 underbara poäng. Fick lite sms rapporter från Saloon via pappa. Tror nog att det var livat där! Rögle vi ger oss aldrig! Familjen Johansson var framträdande i Rögle denna gång. Härligt. Också kul att Brendheden fick göra mål igen. Detta var verkligen en go start på dagen.
I kväll ska jag göra min fösta träning med mitt nya innebandylag. Northern Beaches Stingrays. Spelar i den så kallade " Elitserie" och är obesegrade. Vann i lördags med 11-2. Ska bli skoj, men jag är riktigt nervös. Har inte min klubba än men cochen trodde att någon kunde låna mig en klubba. Hoppas dom inte har för höga förväntningar. ;-) Ska in och handla träningsshorts och skor under dagen.
Nedan hittar ni en bild från vår lägenhet som vi ska flytta in i på fredag. Bilden är från annonsen, kommer fler till helgen. Ska skriva kontrakt kl 9 på fredag och sen kommer containern med våra grejer vid 10. Ska bli härligt att få komma på plats på riktigt.
Detta kommer man att sakna, men jag vet att ni tar ton för mig också. Angel Island Army, Sveriges stoltaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0