2 år, 2 månader, 2 veckor!

Ja, nu är det nog 2 veckor sedan jag skrev här.
2 år står för att vi hade 2 årig bröllopsdag i måndags, samma dag som vi hade 2 månader i Sydney. Så nu förstår ni inläggets titel.
De två senaste veckorna har varit hektiska. Jag har kommit igång med jobbet och även om vi inte börjar förrän vid 10 så har jag en timmes bilfärd till det område som vi bearbetar just nu. Det är området söder om flyplatsen. Cronulla, Miranda, Sutherland m.m. Sen är det samma sak på kvällen, en timme i bilen hem. Så det blir ganska långa dagar.
Har träffat mycket nytt folk de senaste veckorna, riktigt kul. I lördags hade vi en helnatt på stan och var nog inte hemma förrän vid 5 på morgonen. Var ute för att fira min födelsedag som ju var förra veckan. På dagen hade vi först varit och fikat med ett par från London som nyss har flyttat hit. Så dom följde med ut sen på kvällen, tillsammans med några andra vi har träffat. Så det blev en riktigt kanon kväll/natt.
Söndagen blev dock lite lugnare, var nog inne så gott som hela dagen. På söndagen var det mors dag här i Australien.
Har nu bokat flyg och hotell för en tripp till Moolooloba i mitten av juni. Var ju där Sophie bodde när hon pluggade på Sunshine Uni för 4 år sedan. Ska bli roligt att komma dit igen och skönt att få komma iväg på lite minisemester.
Nu ska jag snart dra iväg till jobb. Lovar att vara lite flitigare i uppdateringen igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0